5/3/09

Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΡΩΜ


Αγαπητοί συμπολίτες,

Η Θράκη ήταν και είναι ένα σταυροδρόμι λαών και πολιτισμών. Η ελληνική κοινωνία 

σήμερα δέχεται την διαφορετικότητα ως πλούτο και τη συνύπαρξη ως αγαθό. Ωστόσο, τα γεγονότα μας υποχρεώνουν να αντιδράσουμε απέναντι σε δυνάμεις που απεργάζονται, τορπιλίζουν και υπονομεύουν την ειρηνική σ

υμβίωση των σύνοικων στοιχείων στη Θράκη.

Καθημερινά, γινόμαστε μάρτυρες των κινήσεων της Τουρκικής εξωτερικής πολιτικής η οποία σταθερά επιδιώκει τη δημιουργία κλίματος μίσους μεταξύ των πολιτών με βάση το θρήσκευμά τους και μόνο.

Ως πρώτο βήμα, επιδιώκει τη ομογενοποίηση των μουσουλμανικών πληθυσμών της Θράκης και τον εγκλωβισμό τους στην επεκτατική της πολιτική. Ακούμε όλο και πιο συχνά τους γνωστούς διχαστικούς κύκλους (μουσουλμάνοι βουλευτές, συμβουλευτικές επιτροπές, σύλλογοι επιστημόνων, κ.α.) να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού τους ως Τούρκοι και να καταγγέλλουν την Ελλάδα στα Ευρωπαϊκά όργα

να.

Ταυτόχρονα, οι ίδιοι αυτοί κύκλοι αρνούνται πεισματικά το δικαίωμα της συλλογικής ταυτότητας στους Πομάκους και τους Ρωμά. Μέσω των εντύπων που ελέγχουν (τοπική εφημερίδα "Milliyet", κ.α.) εξαπολύουν ιδεολογική τρομοκρατία και στοχοποιούν όποιον τολμά να αυτοαποκαλείται Πομάκος ή Ρωμ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ

Αν επιτρέψουμε να συμβεί αυτό, δηλαδή κάθε μουσουλμάνος να θεωρείται Τούρκος, με άλλα λόγια την πολιτισμική γενοκτονία των Πομάκων και των Ρωμά, τότε θα επιτρέψουμε στην Άγκυρα να ενισχύσει την επιρροή της και να πολώσει επικίνδυνα την κοινωνία της Θράκης.

Ήδη, σταθερά βήματα επέμβασης-διείσδυσης γίνονται:

  • στην οικονομία (χρηματοδότηση επιλεγμένων επιχειρηματιών, επιδότηση αγοράς γης)
  • στην θρησκεία (διορισμός ψευδομουφτή)
  • στον πολιτισμό (αλλοτρίωση πομακικών εορτών, ίδρυση ψευδοπολιτιστικών σωματείων)
  • στην παιδεία
  • στην διασκέδαση
αποσκοπώντας στη δημιουργία εθνικής Τουρκικής συνείδησης.

Όλες αυτές οι κινήσεις υλοποιούν τις αποφάσεις που ελήφθησαν στο 5ο Συνέδριο των "Τούρκων Δυτ. Θράκης" που έγινε στην Κων/πολη τον Σεπτέμβριο του 2006 παρουσία στελεχών της πολιτικής ηγεσίας της Τουρκίας και μάλιστα του πρωθυπουργού Ερντογάν.

Εκεί χαράχτηκαν οι αποφάσεις της πολιτικής που τώρα υλοποιείται. Με την πολιτική αυτή συντάσσονται  απόλυτα όλες οι επιδοτούμενες ομάδες ισχύος του μουσουλμανικού χώρου: βουλευτές, εκπρόσωποι τοπικής αυτοδιοίκησης, εκπρόσωποι επιστημονικών και "πολιτιστικών" σωματείων, κ.α. Τα παραδείγματα είναι πολλά.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα ακόλουθα:

  • Σε συνεδρίαση της Διευρυμένης Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ξάνθης-Καβάλας-Δράμας που δημοσιεύθηκε στις 24/10/08 μια απλή αναφορά στον όρο Πομακοχώρια, ο οποίος εμπεριέχονταν σε υπουργική απόφαση του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε για τον χωροταξικό σχεδιασμό του εθνικού πάρκου Αν. Μακεδονίας-Θράκης, συγκέντρωσε τα πυρά όλων  των μουσουλμάνων αιρετών ανεξαρτήτως παράταξης.
  • Στην δίκη της τοπικής εφημερίδας "Milliyet" η οποία πραγματοποιήθηκε στις 16/10/08 μετά από αυτεπάγγελτη δίωξη του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ξάνθης κατά των ιδιοκτητών της εφημερίδας (Ομέρ Τζεγκίζ και Μπουντούρ Μπιλάλ) παρευρέθηκαν είτε ως απλοί συμπαραστάτες είτε ως μάρτυρες υπεράσπισης διακεκριμένα πολιτικά στελέχη των ελληνικών κομμάτων (Γκιουλμπεάζ Καραχασάν, Μάντατζη Τσετίν), ιμάμηδες χωριών, κ.α. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα επίμαχα άρθρα στοχοποιούσαν συγκεκριμένους συμπολίτες μας οι οποίοι δηλώνουν δημόσια την πομακική τους καταγωγή. Επιπλέον, καταφέρονταν με προσβολές και εθνικιστικό μένος κατά των χριστιανών αλλά και όσων  μουσουλμάνων συνεργάζονται με αυτούς.

Πώς αντιδρούμε σ' όλα αυτά ως συντεταγμένη πολιτεία και ως κοινωνία πολιτών;

Κοινή εκτίμηση είναι πως η ελληνική πολιτεία όχι μόνο δεν έχει στρατηγικό σχεδιασμό αλλά ούτε καν μια μεσοπρόθεσμη πολιτική αντιμετώπισης καθημερινών προκλήσεων. Εξωραΐζει την πραγματικότητα με "μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης" τα οποία εκλαμβάνονται ως κινήσεις αδυναμίας της Αθήνας και τροφοδοτούν νέες προκλήσεις από την πλευρά της Άγκυρας.

Στο βωμό της ψηφοθηρίας και της μικροπολιτικής καμμία  πολιτική δύναμη δεν τολμά να υπερασπιστεί το αυτονόητο δικαίωμα των Πομάκων και των Ρωμά στην έκφραση της συλλογικής τους ταυτότητας και στον απεγκλωβισμό τους από την ασφυκτική πίεση των μηχανισμών της Άγκυρας.

Πρόσφατο παράδειγμα η ομιλία του κ. Τσίπρα στην Ξάνθη στις 19/11/08, στην οποία απέφυγε επιμελώς οποιαδήποτε αναφορά στους Πομάκους, τους Ρωμά και τα παιχνίδια που παίζονται σε βάρος τους. Απογοητευμένοι τον ακούσαμε να υιοθετεί για τα εκπαιδευτικά θέματα απόψεις που ταυτίζονται με αυτές του Τουρκικού Προξενείου. Την ίδια στιγμή η τοπική οργάνωση του ΠΑ.ΣΟ.Κ εξέδωσε μια απαράδεκτη ανακοίνωση στην οποία υιοθετούσε άκριτα τις κινήσεις των Τσετίν, Καραχασάν στο ζήτημα των παράνομων εγγραφών του 1ου Μ/κου Σχολείου Ξάνθης.

Ποιά είναι η στάση της κοινωνίας των πολιτών σ' όλα αυτά;

Γιατί σιωπούμε σε πράγματα που δυναμιτίζουν τις καλές σχέσεις μεταξύ των σύνοικων στοιχείων και υποθηκεύουν το  μέλλον της περιοχής μας;

  • Άφωνοι ακούσαμε προ καιρού από τις τηλεοράσεις τον "κύριο" Ντεντέ, τον ψευδομουφτή και άλλους "αξιότιμους" κυρίους να ωρύονται και να μας αποκαλούν προβοκατόρικα "γκιαούρηδες"! Κι όμως δεν κατατέθηκε ούτε μια αγωγή εναντίον τους, έστω "για την τιμή των όπλων".
  • Ξέρουμε πως υπάρχουν πολλοί που πληγώνονται από όλα αυτά, που προβληματίζονται, που ανησυχούν, που σκέφτονται και συσκέπτονται, χωρίς ωστόσο να μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν το παραμικρό όφελος απλά και μόνο διότι δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με το οποίο να μπορούν να ταυτιστούν.
  • Ελπίζουμε πως υπάρχουν υγιή αντανακλαστικά στην ελληνική κοινωνία τα οποία μπορούν να εκδηλωθούν και να υψώσουν τη φωνή τους μαζί μας.
  • Απαιτούμε την απεξάρτηση των πολιτικών μας από κάθε είδους κομματικές αγκυλώσεις και ιδιοτελείς σκοπούς.

ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ!!! Ο τόπος αυτός μας χρειάζεται ΟΛΟΥΣ! 

4 σχόλια:

  1. Μαζί σας αδέλφια!

    Οι τουρκογενείς της μειονότητας θα πρέπει να σέβονται και τους πομάκους και τους ρόμα και να μη τους πολεμούν. Θα πρέπει όλοι μαζί να δουλέψουν για την ανάπτυξη τους και την ειρηνική διαβίωση τους. Για να συμβεί όμως αυτό θα πρέπει να απομακρύνουν όσους υπονομεύουν την ειρήνη και κοιτάνε την τσέπη τους και τον εαυτούλη τους.

    Δεν είναι κακό να είσαι τούρκικής καταγωγής μειονοτικός, είναι κακό όμως να υπονομεύεις την ύπαρξη των άλλων γύρω, είναι κακό να επιδιώκεις το μίσος και την διχόνοια, είναι κακό να μην σέβεσαι το κράτος που κατοικείς, με τα όποια λάθη του και να μη προσπαθείς καλοπροαίρετα να τα διορθώσεις, άλλα να τα πολεμάς με μένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..οι κάτοικοι της περιοχης ειναι "θύματα" της πολιτικής της Τουρκιας, της δικής μας ανευθυνότητας και προχειρότητας.

    Η θρησκεία δεν επηρεαζει τις σχεσεις των κατοίκων. Ζουν αρμονικά, παρα τις αντίθετες προσπάθειες των "γερακιών" της γείτονος χώρας.

    Να ειστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή